Sunt vremuri grele pentru visători.

sâmbătă, 2 octombrie 2010

Matematică



















EU cu TU, egal un plus.
TU cmpletezi un minus.
EU cu TU, suntem un curs.

EU cu TU, formăm un puls.
EU, completez un zeu,
iar TU, ești un ateu.
Am rămas perioadă minus.

Și sufletul mi-a devenit un ateu.
S-a lepădat de un zeu
Unde-i sufletul meu?

A rămas la tine.
Formezi singur un plus.
Ție ți-e bine,
că eu rămân un minus?

O, biet vagabond …
mi-ai călcat pe un mont
Și ai rămas un vagabond …
Mi-ai furat sufletul
fără evidențiere de cont,
că ești un biet vagabond.

EU cu TU, formam un plus.
Ai rămas pefect, ți-e bine …
Fără mine.
Acum, m-ai lăsat un minus.
Sunt un singur puls,
Care a avut un plus.
Matematica mea, rămâne fără tine.
Sufletul mi-e detonat de mine.
Explozii de sentimente cretine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu